Monday, December 16, 2013

FAKTA TENTANG WANITA

~ WANITA dan bahagian peribadinya tidak boleh dipisahkan. Ia berkaitan dengan fungsi seksual, haid dan reproduktif. Penjagaan ALAT SULIT ini PENTING bagi KESIHATAN wanita untuk JANGKA PANJANG~

TAHU KAH ANDA???

SUDAH BERKAHWIN ~Bagi wanita yang telah berkahwin, penyakit kelamin menjadi ancaman dalam hidup mereka. Ini kerana aktiviti seks bersama pasangan memerlukan tahap penjagaan organ seks ini lebih tinggi. Jika diabaikan kesihatan ini, mereka boleh mendapat penyakit kelamin yang disebabkan oleh jangkitan virus, kuman, bakteria ataupun kulat. Antara penyakit kelamin yang biasa dihidapi adalah seperti Aids, Herpes, Hepatitis B, Gonorrhoea, jangkitan kulat, ketuat kelamin dan kutu ari-ari.

BELUM BERKHAWIN ~Di kalangan wanita yang belum berkahwin pula, pada kebiasaannya mereka mengalami masalah keputihan. Keputihan adalah cecair atau lendir daripada alat sulit wanita. Keputihan yang normal tidak berbau dan tidak gatal. Tetapi lelehan keputihan yang banyak, berbau, gatal, warna kuning dan ada kalanya kehijauan, ia menandakan berlaku jangkitan bakteria, perasit atau virus.

MASALAH-MASALAH ~ Wanita yang mengalami masalah pada alat sulitnya sering berasa gelisah, runsing dan rasa rendah diri. Ia akan menjejaskan keyakinan diri apabila berhadapan dengan orang ramai. Mereka akan berasa kurang selesa untuk berada lama di tempat awam kerana bau dan kegatalan bahagian peribadinya menyebabkan mereka ingin menjauhkan diri. Sebagai langkah pencegahan, setiap wanita perlu menjaga kebersihan diri terutama bahagian peribadinya. Oleh kerana bahagian peribadi wanita selalu lembap disebabkan berpeluh, lalu bakteria juga mudah membiak dan ia boleh mendatangkan bau yang tidak dikehendaki.

AKhir kata ~ Kesihatan bermula dari kebersihan~

NAK MISS V SENTIASA BERSIH?? JSD ADA JLN PENYELESAIANNYA!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ANDA ADA MASALAH :

~keputihan..
~miss v berbau..
~miss v gatal2..
~faraj longgar...

Dapatkan sekarang f.wash yg terhangat dipasaran hanya rm48...tahan 2 bulan pkai mmg berbaloi...

~TESTIMONI FEMININE WASH RM48

salam, hai kak.. xtau sy nk cakap suke ke, malu ke, bengang ke.. akk tau.. kan sy ada beli dgn akk FEMININ WASH hari tu. sy ada ckp kt akk yg sy xde apa2 masalah n juz nk jaga kebersihan jew.. husbd pn x penah komplen wlpun dh 4y kawen n ada ank 2 ni.. tetibe smlm mase sy lepas mandi, sy kuar toilet.. sy siap2 depan cermin. husband sy tegur.. "elok la awak pki brand tu, sejak awk pki dh xde bau lg dh.. lepas bersama pn xde bau, awk teruskn jew pki brand tu jgn tukar2 lg dh".. terkedu sy sekejap.. mcm nk suke.. mcm malu.. dlm hati ni..( oh!! rupe2nye selama ni dia simpan dlm hati jew yg bhagian intim aku ada bau)..huh!! sib baik sy tergerak hati nk cube produk JSD ni.. lepas ni sy mesti nk beli jamu pengantin pulak. klu dh ada stock jg lupe bg tau sy yer kak. tq bynk2.. love JSD.

FW Ini Bagus Digunakan Oleh:
(1) Wanita
(2) Anak Gadis
(3) Wanita Berpantang/Didatangi Haid
(4) Wanita Yang Bermasalah Keputihan & Kegatalan
(5) Wanita Hamil

Ya, betul! hampir 100% pelanggan kami yang menggunakan Feminine Wash ini amat berpuas hati dan terus menjadi pelanggan tetap kami.

Sebelum ini...

Pelanggan ada bagitau, mereka susah untuk mendapatkan pencuci MISS V yang benar-benar dapat menghilangkan gatal, bau dan keputihan mereka..

Tetapi selepas jumpa "kami"

Mereka berkata! "Alhamdulillah, inilah yang saya cari selama ini!" selepas menggunakan pencuci MISS V ini, keputihan semakin kurang, bau & gatal juga terus hilang malah mampu merapatkan faraj.

>>>KEISTIMEWAAN MV UNTUK SATU FAMILY..<<<

KENAPA MASKER VAGINA NI BEST??
>> sbb dia bykkk sgt khasiatnyaa..apa khasiat nya? meh nak citer..
1. masker vagina utk miss v:-
>> merapatkan lubang vagina, menjadikan permukaan vagina halus
>> menghilangkan gatal2 pada vagina
>> menarik keluar keputihan
>> menegangkan vagina, penggunaan berterusan akan mencerahkan kws vagina dan mengembalikan warna pink sebenar
>> Area sensitif faraj akan kembali membukit tegang dan akan meningkatkan kemahuan syahwat

2. Masker vagina untuk kulit:
>> menghilangkan rasa gatal2 pada mana2 bhg kulit
>> mengecutkan dan mengeringkan luka2 dan kudis pada kulit dan sel2 kulit mati akan tertanggal setelah kulit kering
>> menghaluskan bhg kulit yg berparut

3. Masker vagina utk celah2 yg gelap:-
>> mencerahkan bahagian yg gelap seperti di bwh lengan, pelipat bwh lutut, celah peha, leher

4. Masker vagina utk kanak-kanak:-
>> menghilangkan ruam lampin
>> menghilangkan kesan gatal digigit nyamuk
>> memulihkan eczema pada kulit

5. Kegunaan lain:-

>> mengecutkan buasir
>> memudarkan panau



No comments:

Post a Comment