Friday, December 6, 2013

Cara Penggunaan jimat..

tak perlu banyak.. ia memang tak berbuih tapi ia berubat.. Yang dah berkahwin tu, cuci dalam vagina anda..apa nak takut??? guna 1 jari telunjuk yang halus dan comel tu.

Mula-mula tuang sikit atas tapak tangan, cuci keliling miss V, celah yang terselit tu, cuci sampai ke dubur, kemudian biar kejap. Kemudian tuang sedikit atas hujung jari telunjuk anda, dan mula gerakan lembut dalam vagina..

TAHUKAH anda, keputihan yang ada dalam vagina anda akan bergentel dan mudah ditarik keluar. Kemudian basahkan jari anda dan bersihkan kembali dalam dan luar vagina. Inilah yang kita perlu buat lepas habis piriod kan?? barulah yakin nak mandi wajib!

Soalan: Tak apa ke masukan Feminine Wash dalam vagina ni kak???

Jawapan: Feminine Wash Jamu Susuk Dara ni boleh, sebab Ph dia memang slightly ph vagina tanpa bahan kimia. Sebab itu boleh guna setiap hari. Lagipun kalau tak berani nak cuci di dalam vigina setiap hari, boleh buat 3 hari sekali, tapi missV sebelah luar mesti cuci setiap hari ye!

tips

JANGAN sesekali anda menyembur air paip ke dalam vagina.. mungkin anda beranggapan bahawa ia membersihkan dalam vagina anda..
TAPI anda SILAP!!! sebenarnya anda telah membuka ruang udara dalam vagina anda! ini boleh mengakibatkan berlakunya ruang udara dan menyebabkan berlakunya “kentut Vagina”.



No comments:

Post a Comment