Thursday, December 19, 2013

CERITA BENAR !!!

BERLAKU DI HOSPITAL KERAJAAN !!!

Baru-baru ni saya ada ambil suntikan 'HPV types 16 & 18 Vaccination"
dengan lain perkataan "SUNTIKAN MENCEGAH CANCER PANGKAL RAHIM"
sambil sambil tu, Dr bertanya " pernah buat pap smear??
Saya jawap " ada, 2 tahun lepas"
Dr beritahu lagi "sekarang dah boleh buat "
sebaik-baiknya buat pap smear setahun sekali.

Dipendekkan cerita >>>>Saya pun buat ujian Pap smear.
Tetapi.... jururawat yg buat ujian menghadapi masalah.....
Sekejap pastu dtg dua org Staf Nurse megerumuni katil sy bersama tiga org nurse.
Sy jadi takut dan rasa malu pula bila didatangi seorg doktor lelaki.....doktor lelaki tu beritahu pada sy " maaf yea kak ada masalah sikit...." Sy menjadi lebbiih takut... dlm hati saya "apa masalah aku ni....ada cancer ke??? Nurse suruh sy gigit tuala.... "alamakkk nape plak ni....!!! " tahan sikit yea kak sakit skit jer...." kata doktor muda tu sambil tersenyum......

Dalam menahan sakit dan malu.... hati tertanya2 nape dgn aku ni orang yg masuk kemudian untuk buat ujian pap smear semua dah keluar lama... aku aje masih sangkut di sini... "ok kak dh siap....maaf yea kak lmbt sikit.." "Tkde apa2 masalah....cuma alat susah nk masuk aje.... akak jgn risau...". "Tapi kan kak kat dlm tu CANTIK.....BERSIH & TEGANG la mcm tak pernah guna" kata doktor muda tu.

KEPADA YANG DAH CUBA ......TAHNIAHH....!!!! ANDA BIJAK & HEBAT.....!!!!!
KEPADA YANG BELUM CUBA.....TUNGGU APA LAGI....!!!!!
CEPAT2 LAH KEMBALIKAN KEPERAWANAN ANDA...... dengan

JAMU PENGANTIN DARA + MASKER VAGINA

JAMU SUSUK DARA MEMANG POWER..!!!
RUGI KALAU TIDAK DIAMALKAN...

perkongsian testimoni PENGEDAR



No comments:

Post a Comment