Sunday, November 3, 2013

NAK MENGIMBAS KEMBALI DETIK DETIK MALAM PERTAMA??

 JOM CUBE JAMU PENGANTIN DARA....

S: kak, masalah saya... LONGGAR... BECAK... tapi husband tak cakap... cuma saya perasan dia kurang nak BERSAMA dengan saya... BILA SAYA MINTA BARU DAPAT... lepas bersalin anak ke-3 ni... dia tak pernah MINTA kecuali saya YANG MULAKAN DULU... saya risau la kak... TOLONG SAYA
-------------------------------------------------------------------------
JAMU PENGANTIN DARA - RM65(10BIJI)
-------------------------------------------------------------------------
Fungsi :
>>mengecutkan RAHIM, MERAPAT dan MENGETATKAN FARAJ
>>mengembalikan permukaan faraj yang berpasir(MENINGKATKAN KEGELIAN KETIKA BERSAMA)
>>meningkatkan KEMUTAN
>>menyerap dan mengeluarkan KOTORAN, KEPUTIHAN, DARAH BEKU, BLOCKING di FARAJ
>>MENGEMBALIKAN KEHANGATAN MALAM ANDA SEPERTI MALAM PERTAMA

cara penggunaan :
** ada 10 biji kan???
1- 2 biji kapsul insert di dalam faraj(selama 72 jam)
2-malam pertama insert kene makan 4 biji pil JPD sebelum tidur(diingatkan harus minum banyak air kosong untuk mengelakkan panaas badan)
3-malam kedua kene makan 2 biji pil JPD sebelum tidur
4-malam ketiga kene makan lagi 2 biji JPD sebelum tidur
5-apabila cukup 72 jam HARUS dikorek semula kapsul yang anda insert
****!!! AMARAN KERAS : DILARANG MINUM AIS/MAKAN DURIAN/MINUM AIR KELAPA/AMBIL ALKOHOL sepanjang penggunaan JAMU SUSUK DARA !!!



No comments:

Post a Comment