Wednesday, November 13, 2013

MAGIC BODY SLIMMING SOAP

Tidak hanya berfungsi utk melangsingkan badan...sekiranya anda mempunyai tompok2 hitam di bahagian badan, parut bersalin, parut sebab nyamuk ke..pendek kata TONA tak SEKATA..cuba amalkan penggunaan sabun ini...ketika mandi ulit tubuh ada..gosok keseluruh badan dan sental bahagian2 bermasalah itu..insyaAllah kulit anda akan gebu semula di samping dapat menghilangkan lemak badan.

TAK PERCAYA?
Saya sendiri pernah mengalami kenaikan berat badan hampir 4kg, gara2 terlampau makan CHEESE CAKE.. Memang sangat2 tidak selesa bila pakaian semua jd ketat, kawan2 tegur, muka naik jerawat..aduiii...
So, saya nekad.. walaupun panas, saya rela tadahkan perut saya kepada Deep Heat Lotion dan hari2 scrub badan dengan Magic Body Slimming Soap.. Pas tu, Coklat Love Habibi jadi junk food..hahah..
Skrg, da dapat berat normal sy balik 53KG..hihi..hanya dalam masa 1 bulan hokey...

Kepada yang mahu result cepat, pantas dan sekelip mata tu..maaflah...produk2 ni x sesuai untuk kamu..sbb produk ni berasaskan herba..so, it will work slow but SURE...

paling penting..yakin, disiplin dan never give up...

MACAMANA MAGIC BODY SLIMMING SOAP NI BERTINDAK?

Semasa penggunaan kulit akan berasa segar dan naturally dingin. Liang-liang kulit akan terbuka dan ini membantu penyerapan oleh satu bahan pelembab yang boleh melarutkan air dan lemak dibawah lapisan kulit. Penggunaan tumbuhan, buahan dan sayuran membantu melancarkan peredaran darah dan sebagai satu bahan anti bakteria dan kulat. Penggelupasan perlahan dan penggantian kulit semulajadi serta menghasilkan kulit tubuh yang cantik, gebu, tegang , licin dan lembap serta membantu menghilangkan kesan parut seperti rekahan selepas beranak, kekotoran seperti kerak dan daki yang terpendam .

Lupa pula....v(^__^)v..
Magic Body Slim Soap ni boleh membentuk badan anda tau?
Tak percaya? Cubalah.... 



No comments:

Post a Comment