Wednesday, October 30, 2013

KELEBIHAN BELI JSD SECARA 0N9 BERBANDING KAT KEDAI yg ada jual JSD

~kami akan bertanya masalah yg d hadapi sebelum menjual produk
~produk hanya akan di jual berdasarkan pemasalahan pelanggan...bkn main redah jerr...
~kami sebagai perunding JSD akan memberikan secara detail cara2 penggunaan produk....
~kami bkn semata2 untuk menjual...tp kami lebih untuk menyelesaikan masalah anda

KENAPA saya BERANI berkata sedemikian....

"Ada sorang customer beli kat kedai mv dan IG...pm saya (melalui kwn dia)...kata napa dia guna mv, tapi takde apa2 perubahan bila bersama suami. (TAK FITtt katanya) Saya pun jadi pelik....xde lg complain yg mv nie tak mendatangkan kesan pd customer lain....

Sya pun Tanya la....hmmmmm....rupa2nya dia TAK di bg tau cara guna mv dengan betul...main pakai jual jer....MCM mana nak fit....ADUIIIIIIII....RUGI la kak oiii...klu beli mahal2 tp cara guna yg salah...MANA NAK DAPATKAN KESANnya.....HHEHHEHHE...

NAsib baik dia pm saya semula...cian lak kat kwn2 klu dah beli tp xdpt kesan yg seperti di war2 kan.....BUKAN JAMU SUSUK DARA X MAGIC TAPI....SALAH TEKNI dDAN CARA GUNA....

YG PENTING JSD NIE PENUH RAHSIA DAN MANTOPSS MELETOPS!!

RUGI KLU X CUBA.. PM SAYA utk konsultansi F>O>C shj...

No comments:

Post a Comment