Sunday, October 27, 2013

haiiii..

Hujung tahun ialah musim orang wat kenduri kawen, kenduri berkhatan dan bertunang. masih sempat kalo nak adjust saiz body, adjust kulit kasi licin dan glowing dan adjust dalaman kasi mantap.

Bakal2 pengantin, boleh la kasi servis MISS V anda dengan Masker Vagina dan Feminin Wash. Jangan lupa makan Jamu Jalinan Cinta or Coklat Love Habibi kasi piyed cun dan rahim hangat. Lagi 2 minggu nak nikah, boleh la MAKAN Jamu Pengantin Dara sebiji sehari supaya rahim kecut dan kuar semua lendir2 dalam tu. Yelah, sekarang ni anak dara pun banyak keputihan sebab pemakanan dan hormon. Untuk bagi kulit cerah berseri dan body solid makan Collagen Delimalicious White 1 sachet sehari dari sekarang. Sekurang-kurangnya 2-3 bulan nk bernikah, time nak nikah dan kenduri nanti, dah cantik berseri-seri.

Nak kawen or tunang ni, kene la cantek luar dan dalam. bukan hanya dari make up mak andam dgn pelamin yg meletop mahal. Bonus bagi awak jugak, tau-tau melekat plak lepas bernikah. Rezeki Allah nak kasi kalo kita tahu menjaga dan bersyukur nikmat kurniaanNya.

Seronoknya bila teringat mase nak kawen dulu. Tapi dulu takde Jamu Susuk Dara lagi. Beruntung la korang dik non


No comments:

Post a Comment