Thursday, January 2, 2014

Adakah anda mengalami situasi begini???

Anda : Faraj saya berbau, Dah tak ketat macam dulu, Tapii....Suami tak cakap apa2 pun...diam jerk...

Suami Anda : Erm...Redha je la..Tegur nanti kecik hati pulak..Merajuk..Dah la susah nk pujuk..Terus tak dapat pulak nanti...

Kakak2,,adik2,,memang suami tak kan tegur kita..suami tak kan bgtau kita...
"syg,,awak 'punya' tak ketat lagi dah..."
"syg,,awak 'punye' tu ade bau la...knp eik?"
Sanggup ke nk dengar encik suami tegur camtu?
Mesti muncung panjang punya lah...betul tak?

Jadiii...sebelum cik abg tu tegur...apa kata,,kakak2 adik2 berubah dulu? kita buat make-over untuk anggota INTIM tuuu...mesti cik abg xsenang duduk nanti..

Saya sedia membantu....Jangan segan untuk sms/PM saya ya...
InsyaAllah saya akan bantu sebaik mungkin...khidmat nasihat pun percuma jerk..

Bukan berubah untuk saya..bukan berubah untuk siapa2...
Berubah untuk diri sendiri agar lebih dihargai!!!!

Bertindak la segera...Jom BerJSD bersama saya....

JSD ~ terbaik untuk rawatan dalaman wanita. Manis, Mantap dan Penuh Rahsia.. (^_*)



No comments:

Post a Comment